Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме, що від чітко поставленої вчителем задачі і підготовка відповідних ресурсів для учнів ми маємо результат. В своєму проекті використовую інструктивні картки, які допоможуь учням спрямувати свою діяльність, а саме:
а) лист-контроль «Оцінювання навичок спільної діяльності»;
б) учнівська презентація ходу та результатів проекту;
в) форма оцінювання вікі-статті;
г) учні на початку проекту створюють план дій для дослідження свого питання.
Проятог всієї роботи вчитель постійно консульутє учнів і контролює процес.
а) лист-контроль «Оцінювання навичок спільної діяльності»;
б) учнівська презентація ходу та результатів проекту;
в) форма оцінювання вікі-статті;
г) учні на початку проекту створюють план дій для дослідження свого питання.
Проятог всієї роботи вчитель постійно консульутє учнів і контролює процес.
Комментариев нет:
Отправить комментарий