Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
1. Критичне оцінювання інтернет-ресурсів, робота лише з перевіреною і достовірною інформацією.
2. Робота з різноманітними пошуковими системами, а не лише з google.
3. Дотримання авторських прав в Інтернеті.
4. Робота з різноманітною інформацію, вироблення навичок вибору інформації з різних джерел.
1. Критичне оцінювання інтернет-ресурсів, робота лише з перевіреною і достовірною інформацією.
2. Робота з різноманітними пошуковими системами, а не лише з google.
3. Дотримання авторських прав в Інтернеті.
4. Робота з різноманітною інформацію, вироблення навичок вибору інформації з різних джерел.
Ольго Іванівно, Ви запропонували цікаву думку, що при користуванні учнів Інтернет-ресурсами важливо не тільки засвоювати інформацію, а критично оцінювати її з метою перевірки на достовірність та доцільність використання.
ОтветитьУдалитьДякую. Порадьте, будь-ласка, як краще організовати роботи по створенню критеріїв оцінювання інтернет-ресурсів: разом з учнями чи вчителю самому розробити критерії?
ОтветитьУдалить